Jestem Polakiem, jestem Europejczykiem

W dniu 23 maja 2012r. w naszej szkole odbył się Szkolny Konkurs Wiedzy o Unii Europejskiej pod hasłem „ Jestem Polakiem, jestem Europejczykiem”. W konkursie tym wzięły udział wszystkie klasy III. Celem konkursu było rozwijanie zainteresowań i poszerzenie wiedzy o państwach Unii Europejskiej. Do rywalizacji przystąpiły trzyosobowe zespoły – reprezentanci poszczególnych klas trzecich.

Konkurs składał się z dwóch etapów:
I etap to przygotowanie i przedstawienie w formie pokazu prezentacji multimedialnej w programie PowerPoint  wybranych państw przez poszczególne klasy.
II etap to pytania konkursowe skierowane do drużyn klasowych.
Całość konkursu uświetniło odegranie na keyboardzie przez Emilię Ryciuk z klasy 3e i wspólne odśpiewanie hymnu Unii Europejskiej „Oda do radości”. Uczniowie naszej szkoły wykazali się dużą wiedzą i znajomością tematyki związanej z Unią Europejską.

Komisja (w składzie: pani wicedyrektor  Małgorzata Woźnica, pani Monika Wrzaszcz oraz pan Olgierd Radoń) po podsumowaniu punktacji przyznała następujące miejsca:
I miejsce – klasa 3c
II miejsce – klasa 3b
III miejsce – klasa 3d
IV miejsce – klasa 3e
V miejsce – klasa 3f
VI miejsce – klasa 3a
Uczestnicy otrzymali dyplomy oraz nagrody.

                                                                                                    Organizatorzy
                                                                                                Anna Drózd
                                                                                                Elwira Niewęgłowska